lauantai 6. kesäkuuta 2015

Lauantain turhanpäiväisyydet

Yritän tässä nyt pakoilla tavaroitten purkamista. Mitäs postausten välissä on tapahtunut? Valmistuin maanmittaajaksi, muutin, tsekkailin Euroviisut (niinkuin joka vuosi ofc) ja oon tehnyt muutaman työpäivän.

Kamera on vielä edellisessä paikassa ja tässä on muutenkin niin paljon hässäkkää kun pitäis kaikkia tukihommeleita haeskella. Kelaan menemiseenkin pitää varata koko päivä.. Ja juu voihan netissäkin hoitaa (tai puhelimessa).. Niistä vaan on semmoset kokemukset että pienemmällä vaivalla pääsee kun roudaa nipun paperia paikan päälle itse, saa kysellä niin paljon kun jaksaa eikä sinnekään päähän jää epäselvyyksiä. T. minä jota pyydettiin soittamaan kelaan kun en vastannut niiden soittaessa ja kun soitan mulle sanotaan "niin olit soittanut tänne, mitäs asiaa?" ja no enpä tiennyt miksi mulle oli soitettu ja jäi asia selvittämättä.. Piti mennä uudestaan käymään. Mutta se Suomen massienjakajista.

Ensi viikolla pitäisi päästä ikeaan hommailemaan puuttuvia huonekalujuttuja. On niin iso kämppä että on ihan tyhjää ja kaikuu :D plus saadaan sohva vasta kuun lopussa, makkarissa on siis tällä hetkellä hieno viihdekeskus pystyssä.

Kesä tuli btw ihan super nopeasti ja vähän varkain. Hyvästi pitkät aamu-unet. Herään mukavasti siinä kuuden pintaan tähän valoon (jota muuten on täällä 6. kerroksessa pikkusen enemmän kuin rivarissa).

Koko sekametelisoppapostaus tiivistettynä; mulla on tällä hetkellä kivaa vaikken muuttoa jaksakkaan enää yhtään eikä mulla oo autopaikkaa täällä ja puolet romuistakin on vielä tuomatta. Mutta hei pääsen Lontooseen heinäkuussa oho!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti