torstai 6. marraskuuta 2014

Kynsiä ja Leimoja ja Kynsileimoja

Arki rullaa tasaisen harmaana eteenpäin. Eilen laskeskelin, että tässä taitaa olla enää vähän reilu 5 viikkoa tätä tuskaista työssäoppimista jäljellä. Mutta kokonaisuudessaan mulle kuuluu ihan hyvää. Kauppakeskus Goodman aukesi ja toi ainakin toistaiseksi isomman kaupungin fiiliksen tänne pikkukylään. Myös mun seuraavan vuoden suunnitelmat on ainakin melkein selvillä (oon kyllä varma että ne menee jonkun takia vielä piloille..). Nyt näyttää siltä, että hengaan Hämeenlinnassa ainakin vuoden pidempään ja menen koulun sijaan töihin. Unelmana olisi nyt saada joku eläinkaveri ja etsiä keväällä kiva kämppä (vaikka katteelle tulleista uusista kerrostaloista heh).

Yritän viikonloppuna koota ajatuksia ja siirtää vihdoin kuvia koneelle jotta saisin kunnollisen postauksen tehtyä. Ainakin Valokarnevaaleilta mulla olis kuvia ja löytyy jotain muitakin! Tänään jaan teille muutaman kynsikuvan. Tilasin MoYou Londonin (Cesarsshopin kautta) leimauslaattoja ja muutaman Konadin leimauslakan. Oon niistä ihan über innoissani ja haluaisin laittaa kynnet uuteen kuosiin joka päivä.. (niistä laatoistakin ajattelin koota oman tekstin heti kun oon kotona valoisaan aikaan kuvaamassa laatat, ajattelin myös koota jonkun koosteen kaikista omistamistani lakoista.. oon niitä hamstrannut nyt oikein urakalla)
Niin ja katsokaas mikä kaunokainen mun kylkeen on ilmestynyt.. Joskushan puhuin etten tuollaista voi ikinä hankkia mutta no.. otin riskin ja kokeilin. Kannatti! (punaiset jäljet teippistä joka piti kelmua yöllä)
Tästäkin kerron vielä lisää. Ja myös siitä miksen tätä olisi voinut ottaa. :) Paljon kerrottavaa, niin vähän aikaa möh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti