keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Muuttoilmoitus check

Mulla on ihan järjetön hinku postata kaikki mahdollinen mun pään sisältä ulos. Siihen sisältyy kaiken maailman selitystä kynsistä, vaatteista, lempparijutuista, tv:stä, kämpästä, rahasta, . . . . toi lista on loputon. Ainoa ongelma tällä hetkellä on kuvaus ja tietokone. Kyllä, mulla on kamera ja kolmekin konetta. En vaan saa niitä käteen ja nettikin pitäisi yhdistää mun huonompaakin huonomman iPhone 4:sen kautta. Oon niin fossiili ettei mulla ole edes 4s:ää vaan ihan pelkkä 4 ja toi älyluuri on kyllä tässä viimeisten kuukausien aikana tuottanut niin paljon tuskaa että voisin vaan itkeä verta. Kynnet itkee jo verta kiitos jumiutuneiden nappien.. (t.minä joka painan nykyään puhelinta pyödän reunaa/kulmaa vasten jos haluan sulkea sovelluksen tai näytön ja toivon koko ajan ettei akku pääse loppumaan sillä muuten en saa luuria enää päälle)
Ongelma on myös muutto. Just se the muutto josta en oo täällä vielä ehtinyt kertoa. Asun jätesäkkien ja laatikoiden keskellä ja mun niskassa on koko ajan painostava tunne siitä etten ole saanut kaikkia tavaroita vanhasta huoneestani tuotua tuonne uuteen kämppään. Muutettiin siis Kallen kanssa rivarikaksioon ja musta tuli avovaimo niin kamalalta kun se kuullostaakin. Oon nyt jo kypsynyt koko touhuun ja haluaisin oman pienen kodin jostain. Ihan sama mistä mutta jostain. Tuo toisen mielipiteiden kysely esimerkiksi ruuan, sisustuksen ja siivouksen suhteen tympii. Meillä on tosi samanlainen maku ja kämppä näyttää nyt jo hyvältä ja kodikkaalta. Mutta ne kaikki toisen kotoa oppimat tavat.. Esimerkiksi se onko siivotessa käytössä rätti, mikrokuituliina, pölyhuiska vai jopa kaikki samaan aikaan ja pestäänkö laittiat jollain ihmeellisellä koulunlattioidensiivousvälineellä vai lattialuutulla. Argh. No mutta eiköhän tää tästä jos joskus opin hyväksymään sen faktan että on muitakin tapoja kuin se mun tapa (ei ole, kunhan uskottelen).
Haluaisin viettää aikaa ja vaan olla mutta no nytkin istun töissä.. Niinkun joka ma-pe klo. 8-15. Illat sitten kannan tavaroita ja viikonloput on täynnä muuta ohjelmaa. Viime viikonloppuna olin Habitaressa ja tulevana viikonloppuna olis tarkoitus mennä myymään lippuja Kallen isän messuille Kaapelitehtaalle.. Jippii herätys myös sillon kuudelta. Tätä mä just nyt kaipaankin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti