sunnuntai 11. elokuuta 2013

Te ette lähde tänään töihin, me aiotaan nyt leikkiä

Jaa pitäis sitä postata pitkästä aikaa.. Mitä mä edes oon tehnyt? En mitään. Okei, vietin huipun viikon mökillä, äiti hommas mein mummolle kisun synttärilahjaks ja olin itse myös leikkimässä hullua kissamummelia samaisessa paikassa jossa vietin jouluni. Tämän lisäksi hankin elämäni ensimmäiset tikit, leikkasin nurmikon, sisustin uudelleen mun huoneen ja sain uuden sängyn (140cm TILAA!!), kävin Elomessuilla ja ekaa kertaa Hangossa. Olen myös suututtanut paljon ihmisiä ja luutavasti suututan jatkossakin. Tästä olen hyvin pahoillani.
Huomenna alkaa koulu. En vaan halua. Koulun alku ja hullu pelko osoittautuu suurimmaks syyks mun ärsyttävyyteen näinä lähipäivinä. Kun mua jännittää tai ahdistaa muutun ihan kamalaksi. En mä sitä itse koulua hauku tai muuta. Mutta kun oon niin epäsosiaalinen ja semmosta. En haluahaluahaluahalua! Ens viikolla alkais kanssa reenit muutamaa teatterinäytöstä varten. En halua sitäkään. En halua mitään. Ainut asia mitä haluan on viettää kiva viimenen lomapäivä kivassa seurassa. Tällä hetkellä istun yksin kotona ja näin se varmaan jatkuu iltaan asti.
Taas semmonen; kirjoitan kamalan angstipostauksen -fiilis. Älkää huoliko, en kirjoita. Muutenkin olis hinku postata, jotenkin ei vaan runosuoni syki enkä osaa enää (oonko joskus sitten osannut) valokuvata ja tuli hullu turhautuminen kun Hangossa otetuista kuvista ehkä 3 onnistui ja kuvia oli monta. Tajusin myös että mun yo-kuvat on edelleen ottamatta....hups
Hui Weekend:kin on jo ens viikonloppuna! Kauheeta että ollaan jo näin pitkällä vuotta ja kauheeta että on jo vuosi edellisestä Weekendistä, josta muistan vielä kaiken ihan hyvin ja tuntuis että siitä on vähemmän aikaa. Tosiaan tuhlasin 100e kahden päivän lippuun ja 45e hotelliin Helsingin keskustassa. Pelottaa vähän. Se on kiva lintsailla koulusta heti ekalla viikolla :D ellei lukujärjestykseen pomppaa jotain kivaa 12 päättyvää päivää... Ei pomppaa.. No mutta jatkakaa mitä ikinä olittekaan tekemässä, mä jatkan Rubiconin juomista ja pohtimista mitä teenkään seuraavaksi. Olipa taas kauniistu muotoiltu ja ihanan sekava kirjoitus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti