tiistai 24. heinäkuuta 2012

"Naamastas näkee ettet erota edes kanaa ja kukkoa toisistaan"

Töitä, töitä, töitä ja mikä on kiitos ... En ala tänne nyt hirveesti itkemään :p mut tänään oli historiallinen duunipäivä ! 3 päivää jäljellä ja tänään oli eka päivä kun mulle ei huudettu, mua ei haukuttu ja mulle sanottiin moi takas kun saavuin duuniin ! ehkä oon sittenkin tehny jotain oikein ... Okei päivän murskas tieto mun lemppari lampaan uhraus pihviksi ja syynä liika sosiaalisuus .. Tänään lähti tuntilistat menemään ja kohta palkkaa :3
  Pieni selvitys vois olla paikallaan koska te ette varmaan lue mun naamakirjaa (:D) eli oon duunissa eläinpihalla (joka pakko sanoo vähän epäilytti jo alussa epäsiisteytensä takia) ja teen omistajien mielestä kaiken väärin. No ymmärrän ja myönnänkin tehneeni virheitä ja parannettavaa on. Mutta miksei sitä voi ilmaista kertomalla mikä on väärin miksi pitää huutaa ja haukkua päin naamaa ja selän takana? Eilen saavuin töihin ja kuulin kuinka pomoni haukkui minua asiakkaalle. Viime viikolla minulle huudettiin siitä etten palvellut asiakkaita..sulkemisaikaan oli 5min eikä asiakkaita ollut paikalla lainkaan. No onhan minua haukuttu uusavuttomaksi, itsekkääksi, laiskaksi ja tietämättömäksikin. Huippuna se että eläinpihan omistaja soitti pomolleni ja valitti, sain valitukset takaisin lisien kanssa ylemmältä taholta. Haukut olen ottanut mukisematta ja nyökytellen vastaan. Eivät ne mua hetkauta ja aion taistella loppuun asti. Energiaa saan jo siitä että ärsytän kamalia ihmisiä sillä etten luovuta. No tietysti se palkkakin on siellä odottamassa ::D ja pääsääntöisesti asiakkaat ovat olleet mukavia ♥ kiitos myös ihanille jotka ovat tulleet käymään ja moikkaamaan mua kesken kamalan duunipäivän ?

Ja tuosta kuvan lampaasta ... Se tuli joka aamu mua vastaan, laittoi otsan mun reiteen ja kävi nukkumaan. Rapsuttelin sitä vaikka kuinka ja paljon ja aina kun satuin kulkemaan ohi se tuli moikkaamaan ja olikin vielä super suloinen. Suunnittelin jo tämän pikku-pässin kaappaamista.. No tänään kuulin että pikkuinen (oli n. puoli vuotta, ei edes sitä) oli laitettu lihoiksi. Ja pitovaikeuksien vuoksi! Oli liian sosiaalinen ja puski ihmisiä! Ikävä on suuri ja työpaikka tuntuu astetta tyhjemmältä ilman tätä veijaria ♥ No onneksi enää se 3 päivää ..

Ja sitten iloisempiin ;) Viikonloppuna oli Wanaja ja seuraava postaus kertookin sitten siitä ♥ Esimakua vielä;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti