tiistai 27. syyskuuta 2011

Sori! Tää nyt on vähän tämmöstä...

Heissan taas. Tällä kertaa on tapahtuu ihme! Mä en syytä ketään pienestä postaustauosta :D yleensä on aina joku syy ja no nyt ei vaan oo tapatuhtunu mitään.. Oon vaan kattellu leffoi ja lahnannu + yrittäny saada kohtuullisia numeroita koeviikolla . . . heikolla menestyksellä, kai? Joka päivä kauhee välttely ettei vaan tarvis tarrtua kirjaan ja upota opiskeluun. Toisaalta tätä tylsyyttä on piristäny mukavasti muutamat kaverit ja uusin EMP:n kuvasto jonka ihanuuksista teen videon jossain vaiheessa :) Pääsette kuuntelemaan mun sulosointuista ääntä ♥
En oo oikein kuvaillu mitään koska ... kamera painaa tonnin, Santtu on nyt virallisesti kuollut eli joudun kävelemään ja haba ei oo vielä niin suuri että tuota möhkälettä jaksaisi Oliverin lisäksi missään kannella...(oonko outo kun nimeen mun tavaroita?? O.o (Santtu= rip skoba ja Oliver=iphone4  näin suomeksi teille :D )

Mmm nyt alkaa pikkunen rentoilu kausi ja enää 2 koetta jäljellä :3 tänään pääsin 9:20 koulusta ja huomenna puol kymppiin ja kotiin yheltä toista :3 noms torstaina vielä klo.11:00-12:00 ja sitte onki ihan tappo päivä klo.8:00-12:00 :D lukio....

Perjantaina on pikkusiskon kaveribileet (yy en tuu selviää seittemästä 9vee tytöstä jotka kiljuu ja huutaa :( mut saan herkkui :33 ♥) ja lauantaina sitte laivalle mad Janina ♥ jjjaaaaaaa MAANANTAINA BREATHE CAROLINA @ NOSTURI ♥ ♥ ♥
Huomenna olis luvassa vähän syöpöttelyä kavereitten kanssa Ellan luona :3 ja ihana Miwse lupas kyyditä mut sinne :3 love ♥

ja no mä en halua tänne alkaa avautua mun väleistä perheeseeni ja angstia sen enempää kuin että mä en tuu kovin hyvin toimeen mun mamitsun kanssa ja mun elämä alkaa muistuttaa tyhmää teinidraamakomediaa.. joten osa postailemattomuudesta on sitten siitä..kun tue ei vaan käsitä tätä :) seuraavaa sitten kuvilla ja/tai videolla höystettynä ♥ Seeyaaa ♥ Ja BTW teitä on 30 ♥♥♥ mee likes ja toivottavasti tekin :3

ja hei vippailkaas postaustoiveita.. siivosin joten huonepostaus saattaapi tulla toisesta kämpästä nyt alkuunsa ja muuta??? :::D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti