lauantai 24. syyskuuta 2011

Sammutetaan valot niin nähdään paremmin!

Mulla oli oikeesti jotain asiaa tänne... Mut hukkasin kuvat ja kaikki meni sekasin :D Noo mitäs sitä tässä. Viikko sitte perjantaina olin Iran kanssa kattelemassa Jare&VilleGallee Sirkuksessa ja lauantaina Studio Elitellä.
 Rakastuin kanssa viime viikonloppuna Vitamin Watereihi ♥♥ kalliita mut niin ihania (eikä niitä myydä hämeenlinnassa) ;;_;;
Huomenna olis pikkusiskon 9v synttärit :3 on se jo niin vanha ;_; mulla on sille lahjaks 2 leffaa ♥ toivottavasti tyksii :3

Ja näin asiasta kukkapurkkiin olin eilen pitkästä aikaa kavereitten kanssa :3 Tehtiin vohveleita Elinalla (tai no minä ja elina tehtiin ja muut lähinnä hengas vieressä ja jakeli mielipiteitään ja käskyjään) ja olí taas vaihteeks oikeen kivaa ja vohvelitkin onnistu vaikka keittiö uikin siinä taikinassa... (ja tuo otsikko on kyseiseltä reissulta elinan mieletön älynväläys miten nähdään vohvelirautojen lämpövalot vai mitkä lie paremmim :D ) ja tuolta sitten maha täynnä leffaan Hanna-Kaisan kanssa kattelemaan The Change Up ja se oli kuin olikin oikein positiivinen yllätys :3

Nyt olis sitten vielä kokeisiin lukua viikonloppuun tiedossa ja kattelee jos jaksaisin jotain "Tää täytyy ostaa iik ku ihana" tyylistä vaate hömppää tänne vääntää :DD
Ja nyt on vielä pakko sanoa että: Te ootte liian passiivisia tai sitten teitä ei kiinnosta mun jutut ku tuli kysymyksiä niin vähän että joudun pahoittelemaan ettei kysymyspostausta tuu (ainakaan vielä ;) ) vaikka oottekin niin ihania nii kyselkää enemmän ♥
kuva @We♥It

tällee tosi oudosti oon nyt vuoden nähny unta röökistä ja joka unessa oon rööki huulessa, joka kerta LM:n sinine, ja tykkään polttaa.... ? haluisin tietää et mitä tää tämmönen on :D ? vaikka aika varma oonki että ku 18 ens keväänä pamahtaa tonne mittariin ensimmäinen ostos kaupasta on se röökiaski ja sitä sitten kanniskelen mukani ja ihmettelen sitä että oon jo niinkin muinaisjäänne..
kuva @ We♥It

3 kommenttia:

  1. Ethän rupee polttaan qlta? :'c

    VastaaPoista
  2. Kyllä noita vitamin watereita saa hämeenlinnasta, esim Hätilän K-kaupasta.

    VastaaPoista
  3. Aici: en lupaa mtn
    Ano: ooo kiitti tiedosta! en oo sitte vaa huomannu ::3

    VastaaPoista