keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Vergessene kinder

Heips taas. :) Maanantaina avasin sitten virallisesti ton golf-kauden ♥ Kesän eka avauslyönti ♥ se on kyllä jotain ja tuntuu aika mielettömältä :) (vaikka se pallo tonne jonnekkin pöpelikköön karkaskin..)

juu ja eilen käytiin Miwsen kanssa etsimässä puuta meiän luokenvalvojalle ja päädyttiin syreeniin/sireeniin (en tiiä kummin se kirjotetaan...) ja mun pitää raahata se sitten jotenkin kevätjuhlaan 5.6. no eiköhän se mee mopon kyydissä.. :D
No mutta tänään oli siis ympäristöpäivä ja tehtiin jotein juliste juttuja kahteentoista..no se oli vähän tylsää.. koulun jälkeen mentiin Elinan kanssa poliisiasemalle hakemaan sen mopokorttii ja sieltä kirjastoon. :)

Ulkona on ihan mieletön ilma ja mulla on kauhee kesä fiilis (jonka mun ihana siitepöly-allergia onnistuu pilaamaan täydellisesti..eikä mulla oo yhtään kesävaatteita ja tuhosin tänään mun viimeset farkut...) :) no mutta ei taaskaan musta kuvaa koska mulla ei nyt oo ollu mitään mielettömän ihania vaatteita.. :D

psst. tahtoo ostamaan kaikkia uusia ihania vaatteita!

3 kommenttia:

  1. golffaaminen on just kivaa! mä oon vaa reintsillä käyny kyl lyömässä.. mut ihanaa se on.. ♥

    VastaaPoista
  2. niin jutta me ostetaan kyyhkyselle puu :D ja chill golf on mahtavaa kesällä. :D mut talviharkoista en tykkää...

    VastaaPoista