torstai 27. toukokuuta 2010

Nothing is Nothing

Heissan taas. Ja jälleen mulla on ollu piiitkä päivitys tauko.. Nyt sitten viikon tapahtumiin.. Mulla oli siis viime viikon torstaina synttärit ja nyt mittarissa on 16!! (oon vanhus.. :'( ) ja sain paljon kivoja lahjoja ♥ niistä mulla nyt ei valitettavasti oo kuvaa mutta ehkä me pärjätään. :) juu ja sitten perjantaina oli luokkaretki ♥ Oltiin Hesassa ja siellä käytiin ensin kiasmassa (jossa oli siiti mies ja se höpisi mulle siitä kuin paljon se mua rakastaa..) ja sitten shoppailtiin (kävin katsastamassa Monkin ja Weekdayn ♥♥ ne oli ihania!!) ja sitte lintsille ♥ Oli paljon kivempi reissu kun olin kuvitellu. Ostin muuten tälläsen paidan:

Backstreetistä ostin ja makso n.28e mutta ei se mitään koska se on niin ihana ♥

No mutta en nyt jaksa laittaa tähän kuvaa lintsiltä mut ei se haittaa..:D no mutta sitten lauantaina oli mun synttäri bileet! (niistä en saa kuvia tänne koska eräs mun nimeltä mainitsematon (Mira) ei oo niitä mulle lähettäny..) no mutta ei se nyt haittaa..

Tää viikko on nyt sitte menny riehuessa ja maanantaina oli jopa street-näytöskin :D no mutta ei mulla oo nyt muuta... sori vähäiset kuvat mut ei oo nyt niitä... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti