tiistai 13. huhtikuuta 2010

Zoom into me

Moi vaan taas. joo olin Ainon kanssa kuvailemassa sunnuntaina ja kuvasato on mitä on :D parhaat on galleriassa että sieltä vaan kattelemaan sitten.. :) joo mutta näin chilliä lainatakseni teen myös esittelyn mun fanituksen kohteista (siis pelkistä miehistä..yllättävää(kö?) :) juu ja suunnitteilla on myös juttu mun kaikista Tokio Hotelin fani tavaroista ja koska kuvaamisessa menee... x) kestää vielä hetki..:)
Mutta asiaan. Tässä sitten kuvia ja pikkusia "syitä" miksi juuri hän. enjoy ♥


No siis ensimmäisenä tietysti meine liebe nummer eins ♥ Bill Kaulitz
Oon siis fanittanu th:ta sen perustamisesta lähtien ja oon ylpeä ittestäni :) No mutta "Miksi Bill?Tollanen transu/homo???" -juu ei todellakaan! ja th:n haukkumiset on yllättävä kyllä nostanu mun uskollisuutta fanina niitä kohtaan, koska musta on ihan mieletöntä että vaikka Billin päälle heitetään paskaa koko ajan sillä on silti ihania faneja ja vaikka vaan kaks se tekee sitä mistä se tykkää ja on oma itsensä. Bill on mieletön persoona ja omaa mahtavan lauluäänen että mulle on turha tulle itkemään sitä kuinka se ei osaa laulaa kun ette ite pysty samaan. Ja Bill jaksaa olla keikoilla iloinen ja positiivinen faneilleen. Ich liebe dich ♥


Ja heti seuraavana Tom Kaulitz Billin ihana kaksoisveli ja oikea gasmeilun kohde ;) Tom on mieletön kitaristi ja mahtava persoona! Pervo ja hauska ja todellinen itse suloisuus ♥ Tom ei koskaan kasva aikuiseksi ♥


Ja Gustav Schäfer Kukas muukaan kuin TH:n ihanin nallekarhu-rumpali x3 itse suloisuus ♥ eipä voi muuta sanoa kuin että mahtava ja ihana tyyppi ja mieletön rumpali ♥


Sitten Georg Listig mahtavin basisti ja todella suloinen ja omistaa ihanan naurun ♥


Robert Pattinson jotenkin fanitus on jo hiipumassa mutta on siinä edelleen sitä jotain ;) ♥


Johnny Depp, ihan mieletön näyttelijä! Ilman Deppiä maailmassa oli paljon enemmän paskoja leffoja.. ♥


Tim Burton = ihan mahtava leffaohjaaja ♥ ei voi oikein muuten kuvailla ♥


Michael Jackson "Popin kuningas on kuollut!" meni itseltä monta kuukautta toipua tästä uutisesta kokonaan. Ihan kamalaa! Jackson on popin kuningas nyt ja aina. Itse olen itkenyt monta päivää koska olin saamassa lippujakin MJ:n kiertueelle ja muutenkin kuolema järkytti ♥


Prince on ihan mieletön laulaja ja laulun tekijä. Katsoin vuosi sitten Purple Rainin ja rakastuin ♥

No mutta siinä nyt muutamia ihania miehiä. koska kaikki ei mahtunut mukaan voisin luetella niitä vaikka miljoona jotan jätän välistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti