lauantai 10. huhtikuuta 2010

"Pöllö tai lepakko, lopputulos on aina sama"

Eli tänään olin siis Elinan kanssa ideapaskissa ja tein paljon löytöjä ♥ kuvat ja jotain selityksiä ymsyms..

Nää on siis Topsoprtista ja makso 89.90e olin ensin silleen et en tiiä viittinkö ostaa mut kumminkin päädyi ostamaan ♥ Noi on niiin ihanat ♥ *gasmit* mut joo kokoo noilla kanssa riittää..... miesten 10 eli 44 x) joo oon jättijalka..


Sitte tälläset ihanat korvikset löyty Ginatrikotista 8.90e ♥ rakkautta ensisilmäyksellä ♥


2 pinssiä Europehouse ♥ ihania tollasia emohtavan japani tyylisiä, 1e/kpl :D


Ihan super sulosia monsteri-tarroja Accessoriesista 2.50e ♥


TH:n Schrei so laut du kannst -levy ♥ oon ettiny tätä 4 vuotta ja nyt sain sen ja vaan 16.95e ♥ oon taivaassa!!! Nyt mulla on kaikki TH:n levyt ♥

+++++++

ja ostin kanssa sitä Schwartzkopfin hoitoainetta 13.70e mut ei jaksanu kuvailla.. samaa kun siinä mun toilettibagin esittelyssäkin ♥ eli ihanaa ja hyvää ♥

+++++++

joo me Elinan kanssa vähän riehuttiin Tokmannin leluhyllyllä ja kiitos Elinan perjantaisen vierailun repeilin kaikille Nalle Puh jutuille x) joo no ei siitä sen enempää.... ;) no mutta i-parkissa oli kyllä ihan mahtavaa ♥ uudestaan taas pian ? ♥

Mut joo tää merkintä oli aika täynnä sydämiä ja kuvia.. :D no mutta ei mulla muuta!

p.s. mopokausi alko maanantaina ♥

1 kommentti:

  1. mä meinasin ostaa ton saman levyn kokeiluks tänään. :D maksoi 10 e Kotkan levykaupas.. jäi kummiski ostamatta ^^'

    VastaaPoista