perjantai 21. helmikuuta 2014

Hei olen asianajajanne asianajajananne ajan asiaanne asianajajajannenanne

Tänään on ollut kiva päivä. Vapaata koulusta ja alkaa hiihtoloma. Vietin rennon aamun auringon paistaessa Imagea lukien, teetä juoden ja telkkaria katellen. Sain vihdoin haettua lakituksessa kuvatun dvd:n ja palautettua myöhästyneitä lainoja. Kävin kaupassa shoppailemassa "terveelliset eväät" töihin ja nyt istunkin täällä. Enää 1h 20min jäljellä. Huomenna saa nukkua ♥ Lomaviikollakin oon varannu töitä vaan kolmelle päivälle. Mulle on oikeestaan ihan sama nukunko kuuteen vai kymmeneen, tärkeintä on saada nousta rauhassa ilman herätyskelloa. Tykkään nousta ajoissa. Ja ilman kelloa nousen helposti jo seiskalta. Kun kello soi voisin ampua kaikkia samaan aikaan. Vaihdoin jopa herätysäänekseni Pharrell Williamsin Happy:n. Aivopesua heti aamusta.
Nää kuvat on tosiaan niitä Aulanko kuvia joita räpsittiin Kallen kanssa räntäkelissä. En sitten muokannutkaan näitä vaan tyydyin näyttämään teille nämä ei niin hienot kuvat. Näitä kuvia oli tarkoitus hyväksikäyttää yhteen teemakarttaan koulussa. No, fiksu tyttö kun olen tajusin koulussa ettei lumessa voi mennä lonkkarilla. Tarkoituksena oli luoda kuvitteellinen longboard-tapahtuma Aulangolle ja kuvissa on kasapäin lunta :D Hyvä minä.
Voisin perustaa blogin joka kertoo Kallesta. Katselin postauksia takaperin ja Kallen kuvia on niissä enemmän kun mun. Hmm.. No ehkä tää tästä. Ehkä saan otettua itsestänikinkuvia kun tilasin super siistit lisäosat mun puhelimeen :3 Voisinkin viime aikaisista übereistä postipaketeista teille postailla seuraavan kerran. Mutta nyt aion sanoa jebou ja jatkaa istumista. Enää tunti. Sen jälkeen kotiin ja ehkä joku pelottava leffa kun ei tarvitse nukkua yksin. Eikä vielä edes nukuta tuossa kun vedin kunnon Froosh-vitamiinipommin.
Siispä Jebou!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti