maanantai 23. huhtikuuta 2012

Lumi suli, puro sano pulipuli

Voi kamala siitä on kauan kun oon kirjottanu !! O.O anteeks, mulla on ihan mieletön kiire koko ajan enkä oo ehtiny kuvaamaan yhtään.. paitsi kännykällä.. :'D
  Koko aika menee teatteri treeneissä, koulussa ja keikan järjestelyssä.. Ehdin mä kumminkin käydä katsastamassa Simple Planin keikan hesassa 16.4. ja voitin 2pv lipun Core-O-Ramaan ja siellä vierähtikin sitten viime viikonloppu kuvaillen :))
Laitan molemmista keikoista omat postaukset tänne vielä mutta tässä nyt tämmönen SP fiilistely ;)
kattokaa ny kuin sulone Pierre on :3 ♥ (kännykkälaatu -.-'')

eipä mulla nyt muuta.. tämmönen ilmotus että edelleen ollaan hengissä :P ja hei kattokaa mun kuvistyön palasta !! :D
JA KAIKKI TULEE 27.4. ARXlle KATTOO HYVÄÄ MUSAA ♥ KIITUS ens postauksessa nähään ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti