lauantai 17. joulukuuta 2011

Onko lumi aina niin valkoista kuin väitetään?

Heij taas :3 ENÄÄ 2 KOULUPÄIVÄÄ ♥♥ ja sit saan nukkua ♥ toisaalta ei oo enää yhtään joulufiilis.. outoo sinänsä että tää on joka vuotinen ongelma mulla.. fiilistelen joululauluja ja jouluu juhannuksesta eteenpäin ja kun jouluun on se viikko enää kaikki loppuu ja alkaa ketuttaa koko tsydeemi. Nyt lähinnä tää kauhee "Joulu tulee siivotaan! LUNTA!!! Siivotaan! lahjoja!" -rumba tulee korvista . . . eli kiitos nyt eristäydyn sinne pusikkoon enkä vietä joulua. Katotaan sitten kesällä että miltä näyttää ja voin kattoo muutaman joululeffan.
yfff okei en valita ja esittelen teille vähän mun "joulahjoja itelle" . . . jotka oon kyllä hienosti kaikki jo tuhonnu :D
tuo aivan ihanan mahtava poron kallo sormus hopeen värisenä Seppälästä ja 7e. oon kuolannu tota ainakin kymmenellä eri ihmisellä ja harmitellu ku sitä on vaan kultasena GT:ssä ja nyt löysin ♥ Ekaa kertaa sormessa ja sarvi poikki ;_; RIP my love. En tajuu tätä mun karmaa farkkujen ja sormusten kanssa.. ne hajoo AINA!!
ja sitte tuo Graffiti lakka punasena tais olla sellee 4e että suht halpa verraten niihin "aitoihin" 9e kamoihin ja toi toimii loistavasti!! suosittelen! (Seppälästä tämäkin.. ja voin kertoo et siel oli paaljon muitakin värejä)
mmm leivoinpa torttuja ja pipareita tossa torstaina ihan järjettömät määrät että nyt kelpaa lihota oikeen kunnolla jouluna ja huomata sitte keväällä että hups en mahdu wanhojen mekkoon (joka muuten ostettiin tänään ja aaaa se on niin ihana ♥ semmone puff-prinsessa-unelma-rakkaus ♥ ja uniikki ♥ ja tumman liila ♥ khihihihihi) rakastan. aa ja arvatkaa mitä!! otin itteeni niskasta ja ostin TALVIKENGÄT!!
noi on aika ihanat :3 miesten mut ei voi mtn kun on iso jalka...
sitte mun on kyllä ihan pakko tähän loppuun vielä vähän hehkutella kuin rakastan wanhoi ja sitä mekkoo ja sitä että mulla on kiva pari ja tangoo ♥ oon ihan liekeissä :'3 okei ja sitte vielä yks kuva jonka sain viimein skannattua koneelle. arvatkaa tuliko ikävä kesää ja turkkia..
anteeksi järisyttävä ulkonäköni... mutku Turkkiii ja lämmin ja sellee... että kivaa joulua teillekki ku tuola ulkona sataa lunta ja huomenna pikkujoulut ja vierailua miwsellä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti