keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Meine liebe ist nicht automatisch

Nyt vihdoin ehdin kirjottaa tännekin :) No ekaks vaikka hiihtolomasta.. Olin maanataista keskiviikkoon kotona hehkuttumassa ja oottamassa Tokio Hotelin keikkaa ♥,torstaina sitten lähedin ääidin Jm:n ja Jooan kanssa Luonnontieteelliseen hesaan ja siel oli tosi kivaa. Käytiin kans kampis ja syömäs varmaan sata kertaa :D No sieltä sain muutaman loisto kuvan ja laitan ne tähän postauksen loppuun että saatte ootella sinne saakka.. No mut sitten tuli perjantai ja lauantai ja sisäelimet meni sekasin ja jännitys kasvoi.. JA viimeinkin SUNNUNTAI!! Koko loman viimenen ja paras päivä!!
Heräsin aamulla tosi räjähtäneenä kasilta ja siitä sitten Marsua hakemaan. Olin tyylikkäästi puol tuntia myöhässä.. :) ehdittiin me silti kympiks hesaan jäähallille hakemaan jonotusnumeroita! Ja siellä sitten hengattiin 2h että saatin numerot..mulle 460 ♥ ja marsulle 463.. että ei yhtään suurempia sitte...lähettiin ratikalla keskustaan kun nimmarin jako oli peruttu ja hengattiin siel johonki puol neljään ja siitä sitten takas jäähallille ja jonottamaan neljäks tunniks. Ovet aukes sitten tunnin myöhässä ja kun viimein päästiin sisään olin ihan että "omomomoomomomomomom" mitä nyt tapahtuu... ihan ekaks ryntäsin ostaa YLIHIANON keikka paidan ja sitte suoraan halliin ja permannolle tietty! ♥ no siellä sitte venailtiin joku puol tuntii ja kun valot sammu ja porukka alko kiljuu mun jännitys räjähti! Itkoin, kijuin, huusin, lauloin, itkin ja kuvasin!! ♥.♥ Olin niin ihanaa että olin ihan unessa ja oon vieläkin ihan sekasin siitä. ♥ Voivoivoi toivottavasti pian uudestaan ♥ ja sitten tässä niille tiedoks jotka ei oo mun kuullu hehkuttavan tai muuten tiedä mitään kyse oli siis Tokio Hotelin keikasta ♥.♥ Lievä sekoaminen.. mutta mä säästän teiät tältä ihanalta vuodatukselta ja kyyneleiltä ja annan kuvien kertoa mun lomasta. Eli ensin muutama kuva muualta ja sitten ihanuuksien päivään eli sunnuntaihin ♥


ja sitten kuvia mun rakkaudesta ♥







Huhuh olipas pitkä postaus.. mut olkaa onnellisia etten hehkuttanu koko postausta.. laitoin kuvia :) (nii ja btw postaus aiheet olis kivoja..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti